Zajímá Vás, kde se právě nachází Vaše zásilka?
Po kliknutí na odkaz společnosti, která Vám zásilku doručuje (dle vaší objednávky), budete přesměrováni na web příslušného doručovatele, kde po zadání čísla zásilky (uvedeno v mailu / SMS, která oznamuje expedici objednávky) uvidíte kde se zásilka, kterou čekáte pohybuje a kdy Vám bude ú byla doručena.
GLS
Zaslání zboží přepravní společností GLS trvá obvykle 1-2 dny. Zboží je odesláno na vaši adresu. Při odesílání je Vám doručen email s číslem zásilky. V den doručování jste informován telefonicky či SMS.
Zásilku můžete sledovat zde - Česká republika
Zásielku môžete sledovať tu - Slovensko
Česká Pošta
Sledovat můžete například Balíky Do ruky, Balíky Na poštu, EMS, Cenné balíky, Cenná psaní - vnitrostátní, z ciziny i do ciziny.
Číslo zásilky napište do okénka uprostřed stránky "Podací číslo zásilky"
Zákaznická linka: +420 840 111 244
Sledování zásilky: zde
PPL
Do okénka "Sledování zásilky" v horní liště napište číslo vaší zásilky.
Zákaznický servis: +420 844 775 775
Sledování zásilky: zde
TOPTRANS - Česká republika
V levém menu "Vyhledání zásilky" přepněte na "číslo kusu" (uvedeno s rokem odeslání zásilky např. "2012 číslo kusu"), otevře se stránka s okénkem pro napsání čísla zásilky.
Kontakty na zákaznický servis: zde
Sledování zásilky: zde
TOPTRANS - Slovensko
V ľavom menu "Vyhľadanie zásielky" prepnite na "číslo kusu" (uvedené s rokom odoslania zásielky napr. "2012 číslo kusu"), otvorí sa stránka s okienkom pre napísanie čísla zásielky.
Kontakty na zákaznický servis: tu
Sledování zásilky: tu
|
|
|