Záruční servis | Pozáruční servis | Garanční prohlídky | Individuální úpravy
Ultimate Racing (ESELL s.r.o.)
Husova ul.
Votice
259 01 - Česko
Tel: +420 317 705 539
Ceník - Základní
Zjištění závady: |
605 - 1 815,- Kč |
Cenu Vám sdělíme při přijetí stroje / cena se započte do celkové ceny
|
Hodinová sazba: |
605,- Kč |
Nevztahuje se na fixní ceny servisu a garanční prohlídky. |
Hodinová sazba EXPRES (na počkání): |
726,- Kč |
Pouze pokud je možné odložit nasmlouvanou práci a jen rychlé opravy |
Mytí a čištění stroje: |
363,- Kč |
Stroj musí být před servisem čistý, pokud není, umyjeme ho my |
Ceník - Sestavení a seřízení nového stroje
Požadavek na sestavení a seřízení je nutné uvést do objednávky, případně oznámit s dostatečným předstihem před odesláním (vyzvednutím) stroje. Z technických důvodů není vždy možné stroj sestavit na počkání. Připravení (sestavení a seřízení) stroje pro zákazníka většinou zvládneme během 1 - 2 dnů od potvrzení objednávky. U některých výrobků se po sestavení může oproti dodání výrobku v krabici lišit cena dopravy. Případné navýšení ceny Vám sdělíme individuálně, dle rozměrů stroje a místa určení.
ATV 49ccm / eATV mini, Moto 49ccm / eMoto mini |
700,- Kč |
Moto 50ccm NRG / eMoto NRG |
800,- Kč |
Dirt bike (všechny modely) |
1500,- Kč |
ATV 110ccm, 125ccm / eATV 1000W, GO-KART |
1500,- Kč |
ATV 150ccm, 250ccm |
2000,- Kč |
Motokoloběžka (všechny modely) |
700,- Kč |
Bugina (všechny modely) |
2500,- Kč |
Ceník - Garanční prohlídka
Stroj je podroben důkladné kontrole, ta odhalí případné začínající poruchy, které by mohly vést k jeho poškození. Z technických důvodů není vždy možné provést garanční prohlídku na počkání, většinou ji zvládneme do 1 - 2 dnů.
ATV 49ccm / eATV mini, Moto 49ccm / eMoto mini |
700,- Kč |
Moto 50ccm NRG / eMoto NRG |
800,- Kč |
Dirt bike (všechny modely) |
1500,- Kč |
ATV 110ccm, 125ccm / eATV 1000W, GO-KART |
1500,- Kč |
ATV 150ccm, 250ccm |
2000,- Kč |
Motokoloběžka (všechny modely) |
700,- Kč |
Bugina (všechny modely) |
2500,- Kč |
Uvedené ceny jsou včetně DPH
Záruční / pozáruční servis a garanční prohlídka
Při posílání věci k opravě, či garanční prohlídce poštou nebo přepravní společností je důležité přiložit následující informace:
- jméno a příjmení
- telefon
- e-mail
- úplná adresa
- popis závady, jak a kdy se závada projevuje
POZOR: Neposílejte Zásilkovnou!!! Zásilkovna není z technických důvodů schopna na naši adresu balík doručit.
Aby jste na něco nezapoměli, můžete pro objednávní služby využít následující formuláře:
Ve formuláři detailně popíšete závadu, nebo co požadujete se strojem udělat. Dokumenty je nutné vyplnit na počítači, nebo hůlkovým písmem a podepsat.
V případě předání zboží k opravě u nás na provozovně, není nutné dokument tisknout, vše s Vámi vyřídíme osobně při předání věci.
Při předání musí být stroj čistý. V případě předání znečištěného stroje, je nutné ho před servisem umýt a službu zákazníkovi naúčtovat.
Podmínky skladování
Nepřevezme-li zákazník (objednatel) opravenou věc bez zbytečného odkladu poté, co měla být oprava dokončena, tedy do 7 dní od domluveného termínu dokončení; byla-li dokončena později, pak do 7 dní po vyrozumění o jejím dokončení, nebo nepřevezme-li objednatel věc, která opravena nebyla, neboť nelze opravit, ať již v rámci záruční opravy nebo pozáručního servisu nebo z důvodu zamítnutí reklamace věci, nebo věc kterou si je objednatel povinen na základě výzvy servisu/dodavatele (zhotovitel) vyzvednout, a to po vyrozumění ve shodné lhůtě, je zhotovitel oprávněn vyúčtovat objednateli úplatu za uskladnění ve výši 100 Kč denně.
Dále může zhotovitel nevyzvednutou věc na účet objednatele vhodným způsobem prodat. Zhotovitel vyrozumí objednatele o zamýšleném prodeji a stanoví mu náhradní lhůtu k převzetí věci, avšak ne kratší než jeden měsíc. Nehlásí-li se neznámý nebo nesnadno dosažitelný objednatel o dílo po dobu delší než šest měsíců, může zhotovitel věc na jeho účet prodat i bez vyrozumění.
Po prodeji věci bude výtěžek z prodeje po započtení účelně vynaložených nákladů spojených s úschovou věci, jejím následným prodejem, náklady na odeslání výtěžku a nebo náklady na úschovu výtěžku odeslán objednateli formou poštovní poukázky na adresu objednatele, popř. jiným vhodným způsobem. Nebude-li možno výtěžek z prodeje doručit, vyrozumí zhotovitel o takové nemožnosti písemně objednatele na jeho adresu a výtěžek z prodeje ponechá na svém účtu nebo ho uloží do soluční úschovy na náklady objednatele. V případě, že výtěžek ponechá zhotovitel na svém účtu, dohodli objednatel a zhotovitel, že výtěžek není úročen.
Pokud to k nám máte daleko, po dohodě můžete využít některého z našich partnerských servisů.